FANDOM

Double-face v1828806360
  • Hullu robotti, Hyvä
  • Hullu robotti, Paha
  • Tärähtänyt lääkäri, Hyvä
  • Tärähtänyt lääkäri, Paha
  • Paholaisenkeli, Hyvä
  • Paholaisenkeli, Paha
  • Petohevonen, Hyvä
  • Petohevonen, Paha

Kaksipuolinen medaljonki (engl. Double-Sided Medallion) on mustan pörssin esine. Sen passihinta on 2 passia ja periaate sama kuin Viidennellä elementillä, Lumotulla kurpitsalla ja Ilmestyskirjan sinetillä.

TietoaMuokkaa

Kaksipuolista medaljongia käyttävällä hevosella on kaksi luonnetta koko elämänsä ajan. Aina kun hevosia ikäännytetään, ne näyttävät sattumanvaraisesti joko pimeän tai hyvän puolensa. Tämän seurauksena niiden ulkonäkö muuttuu. Kun hevonen näyttää pimeän puolensa: sen päivä alkaa kello 2.00 (ja päättyy viimeistään kello 18.00) kullekin värille myönnetään tietty bonus. Tällä esineellä hevoset saavat bonuksia:

  • Kestävyys: +5
  • Nopeus: +5
  • Kouluratsastus: +5
  • Laukka: +5
  • Ravi: +5
  • Esteratsastus: +5

Hevosestasi voi tulla...

Hullu robotti: Kun hevonen näyttää synkän puolensa, se löytää kolme kertaa todennäköisemmin hevosmakupalan toimintojensa aikana.

Tärähtänyt lääkäri: Kun hevonen näyttää pimeän puolensa, sen energia, moraali ja terveys ovat täydessä koko päivän. Tärähtänyt lääkäri ei saa muutettua ikääntymisen vaikutusta, joten kuolevaisen hevosen täyttäessä 25 vuotta vain sen energia ja moraali ovat täydessä koko päivän.

Paholaisenkeli: Kun hevonen näyttää synkän puolensa, se aiheuttaa 6 taitopisteen putoamisen muiden hevosten kilpailuun rekisteröitymisessä tämän päivän kilpailuihin liityttäessä (Grand Prix -kilpailua lukuun ottamatta).

Petohevonen: Kun hevonen näyttää pimeän puolensa, se voittaa 0,02 taitopistettä enemmän osallistuessaan tehtävään. Etu toimii 25-vuotiaaseen asti.

Kaksipuolinen medaljonki on vain yli 1,5-vuotiaiden hevosten käytettävissä. Kaksipuolista medaljongia ei voi yhdistää toiseen erikoisväriin. Jos annat hevoselle kultaisen omenan ja sen jälkeen kaksipuolisen medaljongin, se menettää kultaisen omenansa. Tällä esineellä ei voi käydä vaihtokauppaa.