FANDOM

Karma osoittaa mainettasi pelissä. Luodessasi tilin, saat 10 karmapistettä. Jos et noudata pelin sääntöjä, menetät pisteitä.

Muokkaa

Karman menettäminen Muokkaa

  • Sopimattomat kuvat tai kommentit: Sopimattomia kuvia ja kommentteja ovat sellaiset, jotka ovat väkivaltaisia, rasistisia, uhkaavia, ahdistelevia, väkivaltaan tai vihaan yllyttäviä tai pelaajan yksityisyyttä loukkaavia. Tämä käsittää myös linkit vastaavaa sisältöä tarjoaville muille verkkosivuille.
  • Huijaaminen: Passien, esineiden ja tilien myyminen rahalla, tilien varastaminen, salasanojen urkkiminen, petos tai luottamuksen pettäminen.
  • Käyttäytyminen muita pelaajia kohtaan: Kunnioituksen ja kohteliaisuuden puute, hyökkäävyys, loukkaaminen, sopimattomuudet, herjaus tai identiteettivarkaus. Tämä käsittää myös vastaavan käytöksen asiakaspalvelun henkilöstöä kohtaan.
  • Tekijänoikeuksien loukkaaminen: Ei-julkisten kuvien, piirrosten tai muiden luomusten varastaminen.
  • Erityiset säännöt: Tiettyjen keskustelupalstan sääntöjen noudattamatta jättäminen, yksityisviestien lähettäminen...

Karman ansaitseminen Muokkaa

Jos menetät karmapisteitä, voit saada ne takaisin: yksi piste 30 kalenteripäivässä alkaen siitä, kun viimeksi menetit pisteitä.

Karmapisteitä voi olla enintään 10.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki