FANDOM

Howrsessa on neljä kaikille pelaajille avointa keskustelupalstaa: Pelaaminen, Hevoskeskusten ilmoitukset, Tapahtumat ja Ratsastus. Lisäksi on olemassa keskustelupalsta VIP, jonne pääsevät vain Vip-tilin omistavat pelaajat, sekä moderaattorien keskustelupalsta, jonne pääsevät vain moderaattorit.

Jokaisella palstalla on eri puheenaiheet.

TapahtumatMuokkaa

Palstalla jutellaan tapahtumista ja tehdään erilaisia testejä, palstaltalöytyy myös aiheet Spoilerit, jossa keskustellaan tulevista uudistuksista ja tapahtumista, sekä Luovuuspaja on auki!, jossa keskustellaan luovuuspajan piirroksista. Tavallinen pelaaja ei voi luoda tapahtumapalstalle aiheita. Tapahtumiin liittyvät kysymykset kuuluvat tapahtumat-palstalle niille luotuihin aiheesiin eikä pelaamispalstalle, vaikka kysymyksiä ovatkin.
Tapahtumat-palstalla oli aiemmin myös Howrse Café.

PelaaminenMuokkaa

Pelaamispalstalle voi lähettää askarruttavat kysymyksensä pelistä ja muut pelaajat auttavat parhaansa mukaan, tapahtumia koskevat kysymykset, eivät kuitenkaan kuulu Pelaaminen-palstalle vaan kysymykset tulee esittää Tapahtumat-palstalla omassa aiheessaan. Kannattaa katsoa ennen oman viestin lähettämistä ettei samankaltaista aihetta olla luotu, koska muuten se voitaisiin laskea "roskaamiseksi" ja toisen aiheessa voi löytyä jo vastaus. Myös pelituesta saattaa löytyä vastauksia kysymyksiin.

Hevoskeskuksen ilmoituksetMuokkaa

Keskustelupalsta on tarkoitettu hevoskeskusten ilmoituksille vapaista tallipaikoista, lehdistään, sekä tapahtumistaan. Palstalla voivat pelaajat myös etsiä hevosilleen tallipaikkaa.

RatsastusMuokkaa

Keskustelupalsta on tarkoitettu nimensä mukaisestikin keskusteluun hevosista ja ratsastamisesta. Palstalta löytyvät valmiiksi luodut aiheet, joiden alle keskustelut kuuluvat teemoittain:
  • Hevosten peitevärit
  • Hevosiin liittyvät kirjat
  • Suosikki hevosrotu
  • Hevosiin liittyvät elokuvat
  • Ratsastusleirit

Keskustelupalstalla oli myös aihe Hevostietoutta, jossa oli tarkoitus jakaa tietoa hevosiin liittyen, mutta aihe suljettiin väärinkäytön takia.

VIPMuokkaa

Vipeille oma palsta, jossa pääasiassa keskustellaan testipalvelimesta. Palstalla voidaan myös etsiä vip-pelaajia tiimiin.