FANDOM

Suurhaaste.png

Suurhaaste (engl. The Great Challenge) on yksi Howrsen tapahtumista. Tapahtumassa on tehtävänä kerätä hevosenkenkiä ja kun tavoitemäärä on saavutettu, alkavat juhlallisuudet eli arvonta. Saat joka päivä kuusi tehtävää, joista saa 1-6 hevosenkenkää. Ne ovat erilaisia ja osa voi olla vaikeampia kuin toiset. Voit voittaa tehtävien tekemisestä 5 ikääntymispistettä tai kultaisen omenan jossa on 7 päivän käyttöaika. Mitä enemmän keräät hevosenkenkiä, sitä parempia lahjoja saat, esimerkiksi runsaudensarven tai titaanien haasteen. Jokaiseen Suurhaasteeseen tulee uusi ylimaallinen.

Suurhaaste oli aiemmin tapahtuma, jota vietettiin useammin kuin toisia tapahtumia. Vuonna 2016 Suurhaasteen määrä kuitenkin väheni ja muita tapahtumia tuli useammin väliin.

Uudistunut SuurhaasteMuokkaa

Uusisuurhaastee.png

Suurhaaste uudistui 29.7.2015. Tehtäviä, joista saa hevosenkenkiä, on kolme joiden suorittamisen aika on kolme päivää, ellet saa tehtäviä tehtyä. Ensimmäisestä tehtävästä saa kaksi kenkää, toisesta neljä ja kolmannesta kuusi. Kolmannessa tehtävässä on mahdollista pyytää apua yhteisöltä hintaan 5 000 equusta, jonka jälkeen kuka tahansa voi suorittaa sen. Päivän ensimmäisestä avusta saa arvan juhlallisuuksiin. Lisänä on tullut palapeli, jonka paloja saa suorittamalla kaikki päivän tehtävät. Jokaisesta palasta saa palkinnon, jonka saa juhlallisuuksien alkaessa.

Ensimmäinen Legendaarinen hevonen, Altair, on mahdollista saada Suurhaasteesta. Legendaarisiin hevosiin liittyy myös tarina, jonka osat avautuvat sitä mukaa mitä enemmän yhteisö kerää kenkiä.

Suurhaaste 2016Muokkaa

SuurhaasteIIIs.png

Suurhaaste uudistui jälleen helmikuussa 2016.  Eroa heinäkuussa muuttuneeseen Suurhaasteeseen on, että arpajaiset alkavat kaikilla servereillä samaan aikaan riippumatta kerätyistä hevosenkengistä. Lisäksi sivua on selvennetty mm. auta yhteisöä -kohdan siirtämisellä parempaan paikkaan ja myös tapahtuman ulkoasua on muutettu. Tehtävät voi tehdä kahden päivän kuluessa niiden saamisesta. Myös tässä Suurhaasteessa on palapeli, jonka paloja saa päivän tehtävien suorittamisesta.

Vesimiehen voi saada tästä Suurhaasteesta.

Suurhaaste 2017Muokkaa

Suurhaaste2017.png

Ylläpito uudistaa jälleen Suurhaastetta hieman. Uusina asioina vuoden 2017 Suurhaasteessa on Mp-esineiden avulla tehtävän ohittaminen. Eli annat jonkin esineen varastostasi, jotta voit ohittaa tehtävän. Lisäksi avunpyynnön voi perua, jos haluaakin suorittaa tehtävän itse, mutta equuksia ei saa takaisin.

Lugin voi saada tästä Suurhaasteesta.

Suurhaaste 2017 vol. 2Muokkaa

Suurhaaste2017.jpg

Jälleen Suurhaaste on kokenut muutoksen. Juhlallisuuksiin tulee laukkakilpailu-osuus (Derby). Bonuksia laukkakilpailuihin saa suorittamalla päivittäisiä tehtäviä sekä auttamalla yhteisöä (ensimmäisestä avunannosta). Derby-kilpailut eivät kuitenkaan korvaa arvontaa.

Vehnän voi saada tästä Suurhaasteesta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki