FANDOM

Taikahattu1.png
  • Lumooja
  • Paha noita
  • Keiju
  • Shamaani

Taikahattu (engl. Magic Hat) on uusin esine. Se muuttaa hevosen lumoojaksi, pahaksi noidaksi, keijuksi tai shamaaniksi. Esine ei ole koko aikaa mahdollista ostaa Mustasta pörssistä. Sen passihinta on 2 passia.

TietoaMuokkaa

Muuta hevosesi taikaolennoksi käyttämällä taikahattua! Jos et käytä taikahattua, se katoaa 90 päivän kuluttua ilmestymisestä tavaraluetteloon. Sitä ei voi vaihtaa. Tällä esineellä hevoset saavat bonuksia:

  • Kestävyys: +5
  • Nopeus: +5
  • Kouluratsastus: +5
  • Laukka: +5
  • Ravi: +5
  • Esteratsastus: +5

Hevosestasi voi tulla...

  • LumoojaKaikki hevosesi ruoka muuttuu ilmaiseksi.
  • Paha noitaHevosesi aiheuttaa 3 virhepistettä jokaiselle kilpailijalle kilpailuissa (paitsi Grand Prix'ssä).
  • Keiju:  Hevosesi saa +5 pisteen lisäbonuksen kaikkiin taitoihinsa.
  • ShamaaniHevosesi ulkonäkö muuttuu joka kerta kun se ikääntyy. Sillä voi olla mikä tahansa taikahattuväri ja mikä tahansa lumottu kurpitsa- tai Ilmestyskirjan sinetti -väri (paitsi Pestilentian kummitus). Hevosesi saa kaikki kyseisen päivän värinsä tuomat erikoisedut.

Vain vähintään 1,5-vuotiaat hevoset voivat käyttää taikahattua. Taikahattua ei voi käyttää yhdessä toisen erikoisvärin kanssa. Jos annat hevoselle ensin kultaisen omenan ja sitten taikahatun, hevonen menettää kultaisen omenan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki